RE: OT? Autoalarm Legendford? Nebo nějaký jiný?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Březen 11 17:37:42 CET 2006

Nejlepsi alarm je nejake vlastni reseni napr. GSM+GPS+MCU a Dallas iButton
jako imobilizer, to vse dobre ukryte a zalohovane vlastni baterii. Na to se
vetsina zlodeju nemuze dopredu pripravit. I kdyby se jim to poradilo rozjet,
tak dostanete SMS ze neco neni OK i s presnou polohou, smerem a rychlosti.
Samozrejme musi se to dobre otestovat, aby byla jistota ze to bude fungovat.
Pokryti GSM a GPS je dneska skoro vsude a i kdyby byl nekde bez signalu tak
se prozradi hned jakmile vyjede ven.
Ale nevim jak to probiha pri prejezdu hranic, asi je nutny roaming ale
prepne se mobil automaticky na jinou sit? Nikdy jsem s mobilem v cizine
nebyl.

S pozdravem,
Ales Chlubny