ADMIN: DULEZITE ... Re: OT: rychlost

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Březen 10 21:20:23 CET 2006

Adminovi opravdu dosla trpelivost.

Odpustim si dnes nejake proslovy a vysvetlovani.

1) Od teto doby bude nulova tolerance k jakymkoliv OT kde se mihne
nejake politicke tema. To kdo s tim zacal a zatahnul to do vlakna se da
velice snadno najit.

2) To same plati pro osobni invektivy a napadani ostatnich. Pokud nekdo
nezvlada svoje reakce tak se muze jit projit a ne mlatit do klabosnice.

Slovy nulova tolerance myslim, ze bez pardonu a nejakeho dalsiho
vysvetlovani dotycneho vymazu z maillistu. Do konference jen poslu
zpravu ze ten a ten byl vymazan.

Oba body jsou porusenim pravidel konference viz.
http://www.hw.cz/O-nas-kontakty/News/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-HW-news.html

Za tohle vlakno by pro priste byl odhlasen "MK" a "Jirka".

To, ze tenhle mail myslim vazne nebudu uz dokazovat zadnym dalsim
vysvetlujicim mailem. Plati s okamzitou platnosti.

Dale k chodu konference mam jeste jednu zmenu. Jelikoz nemohu sledovat
konferenci neustale a verim, ze jsou zde soudni lide, tak zakladatel
vlakna bude mit od ted moznost dat na vlakno STOP stejne jako bych to
udelal ja. To muze zabranit nekontrolovatelnemu privalu prispevku, ktere
nesouvisi s puvodnim dotazem.
Take to umozni zablokovat zakladateli vlakno, ktere nekdo zneuzil pro
zalozeni sveho vlakna s jinym predmetem (treba se to tim odnauci).

ADMIN