Hotovo...

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Březen 10 18:49:20 CET 2006

Hmmm... Bylo by fajn kdyby to bylo pověšené na nějaký normál. Ale i
takto je to o mnoho přesnější, čistější a stabilnější než gener, co teď
používám.

Spíš uvažuji o té sadě filtrů. Ale když jsem si to narychlo bez velkého
uvažování spočítal, vyšly mi filtry cca 16-tého řádu a to už se mi jeví
dost náročné. Vzlášť na takto vysokých kmitočtech. Možná ho pak zkusím
postavit a uvidím jak to půjde naladit. Zatím se mi zdá jednodušší dát
za to diodový směšovač a směšovat to se 100MHz, 200MHz ...
Tam by pak stačila na výstupu jednodušší propust a možná odlaďovač
oscilátorového kmitočtu. A samozřejmě automatické vyrovnávání úrovně jak
u verze s filtry tak u verze se směšovačem.

Ideální by byl samozřejmě ten modul 400MHz :-)

	Martin.