OT: rychlost (bylo: Re: Laserovy radar pro mereni rychlosti)

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Pátek Březen 10 18:19:26 CET 2006

Jirka napsal(a):

> Pane Kadecko,
>
> Tedy: "zavinil jsi nehodu? Pokusime se zjistit, nakolik je opravdu vina
> na Tve strane" (pricemz rychlost je casto opravdu jen zastupny
> problem...) "a poneses nasledky. Jestli se Ti to nelibi, mel jsi na to
> myslet driv...."

Pane X (vase prijmeni neznam),

predminuly tyden jsem na temer rovnem prehlednem useku v noci jel povolenou
rychlosti, srazil psa a na aute zpusobil skodu. Policie vyhodnotila nehodu
jako zavinenou psem a odpovednym oznacila majitele psa. Pojistovna se cuka
nestrhnout mi spoluucast a vubec se jim nechce zatahovat do skodni udalosti
zmineneho majitele psa. Me chrani jenom to, ze jsem splnil vsechny
podminky, jel dovolenou rychlosti na prehlednem useku.

V lete jsme byli v Norsku, kde je maximalni rychlost 80 a v obci 50. A
vsichni tam jezdi 80 a v obci vsichni jezdi 50. Maji jediny problem. Nemaji
oznacene zacatky a konce obci. Nechavaji to na ridicich. No a nez jsem
zjistil, ze ten dum neni osamely statek v polich, ale zacatek vesnice,
stacil jsem dohnat Nora, ktery "uz byl v obci."

Nekdy je lepsi mit nalajnovano, s nekterymi policajty bych se o
primerenosti hadat nechtel.

Standa