OT: rychlost (bylo: Re: Laserovy radar pro mereni rychlosti)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 10 18:11:40 CET 2006

2006/3/10, Jirka <hwko@centrum.cz>:

> Pane Kadecko,
>
> ja bych nikoho "neresil", to delaji (resp. to tak nazyvaji) policajti.
> Pokud mate na mysli "jak bych posuzoval jeho vinu" na miste soudce
> apod., tak princip je porad stejny: individualni osobni odpovednost. Uz
> sam pojem "neprimerena rychlost" je absurdni a zavadejici; zalezi na
> objektivnich a subjektivnich okolnostech a nelze proto rychlost pausalne
> vsem stejne predepsat cislem...

Pane Jirko,

pokud nekdo jede v obci 150, nepochybne tim ohrozuje svoje okoli. To,
ze je tam povolena 50, je bic na takove ridice. Ve chvili, kdy tam
bude neomezena rychlost, soudce muze jen pokrcit rameny a rict "v dane
situaci nemohl nehode zabranit, predpisy neporusil, nevinen". Chapete
ten rozdil?

P.K.