OT: rychlost (bylo: Re: Laserovy radar pro mereni rychlosti)

Jirka hwko@centrum.cz
Pátek Březen 10 16:28:46 CET 2006

Pavel Hudecek napsal(a):

> Na výtku, že nebezpečná je nepřiměřená
> rychlost a ne papírová krabice za křovím obvykle už reagují jen
> sprostými nadávkami a fyzickými výpady:-)

Od doby, kdy jsou statni moc a jeji pohunci schopni vynucovat 50km/hod
na zcela nove a prehledne komunikaci s nulovym pohybem pesich a zadnymi
okolnimi domy s poukazem na to, ze to je v obci (v Praze rada mist),
povazuju pojem "neprimerena rychlost" za slusne receno idiotsky...

A to se jeste najdou "politicky korektni" dementi, kteri by neradeji v
obci zavedli ne 50, ale tak 20 km/h....

Jezdim desitky let v podstate bez nehody, nesnasim agresivni zavodniky v
mistech a pripadech, kdy to je evidentne riskantni (husta zastavba,
neprehledna mista, nevhodne povetrnostni podminky, auto napul v rozpadu
apod.), na druhou stranu stale rostouci omezovani jizdy na urovni
absurdit mi totalne leze krkem. Jizda je a mela by byt primarne o osobni
odpovednosti a neseni nasledku, ne o sikane, omezovani a hazeni vsech
ridicu bez ohledu na typ auta a zkusenosti do stejneho pytle.

K tomu radaru: v Praze se soudruzi jiz poucili po vzoru vyspelejsich
orwellistanu a zavedli kamery se snimanim SPZ a vypoctem rychlosti. Tam
pomaha jen dalkove ovladana roletka pres SPZ a znalost umisteni kamer...

--
Jirka