Jaky drat pouzivate na bastl-deskach ?

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Pátek Březen 10 15:36:15 CET 2006

No ja teda nevím, ale s tímto jevem jsem se nikdy nesetkal.
Ocínuje se jen tam kde je styk s cínem nebo trafopájkou. Není vůbec žádnej problém ocínovat třeba jen 0,5mm. Pokud mě nezabijete za přílohu pošlu foto. Asi 700k. Jediné nebezpečí se kterým se občas setkávám je, že se prořízne třeba o hranu vývodu IO.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou