programovani PIC pod linuxem

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pátek Březen 10 08:33:46 CET 2006

Dne st 8. března 2006 19:04 Jan Waclawek napsal(a):

> Neponuknem odpoved, ale otazku:
>
> Musi to byt tento druh bastlu?
Nemusi, pod win mi ale chodi dobre a pri mem poctu paleni cca jednou za tyden
mi to staci.

Zeptam se jinak klon ICD2 od MK ma linuxovou podporu?

Ale abych se jen neptal, nalezl jsem projekt KTechLab, ktery je grafickou
nadstavbou na gputils a gpsim a vypda dost dobre. (Vyrazne lepe na MPASM)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo