OT: Thawte WOT na AMPER 2006

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 9 23:41:08 CET 2006

Ahoj,

napadlo me, ze mozna tady mezi vami je nekdo, kdo pouziva osobni
certifikat Thawte a potrebuje overeni identity. Vzhledem k tomu, ze
zase pojedu na Amper 2006, tak pokud tam nekdo z vas pojede ve stejny
den jako ja, mohl bych ho tam overit (bezne to delam treba na Invexu
nebo kdyz nekam jedu prave pro ty zajemce, kteri ke me maji daleko).

Takze chcete-li nekdo 35 bodu, dejte mi vedet. Overeni je zcela
zdarma, viz informace na mem webu http://wot.clexpert.cz, ale je treba
to predem domluvit. Pripadni zajemci primo na muj email
clexpert@clexpert.cz nebo pres formular na webu, neodpovidejte tady do
konference.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory