OT: PROM AM27S29PC - kdo umi naprogramovat

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Březen 9 21:28:11 CET 2006

Jan Waclawek napsal(a):

>Nemozete tam dat EPROM s redukciou?

Pred nekolika lety jsem to zkousel a nefungovalo to.
Domnivam se, ze je to z duvodu vetsi rychlosti PROM
(bohuzel nemam detailnejsi informace o zarizeni).
Nakonec jsem to vyresil pametmi MHB93448C a redukci.
Pameti jsem programoval bastlem, rizenym ZX Spectrem
s rucnim prepinanim jednotlivych bitu.
Bohuzel jsem neumel a dodnes neumim udelat program pro PC.
Ten bastl sice jeste mam, ale obavam se, ze nenajdu ten program
anebo nepujde nahrat z kazetaku do Spectra. Bojim se,
ze to bude vyzadovat neprimerene velke mnozstvi casu
a vysledek muze byt nula.
Tehdy jsem se nemel na koho obratit a casu jsem mel dost.
Dnes je situace opacna.

>PS. Precoze je toto oznacene ako OT???

Protoze je to spise "komercni" poptavka, nechtel jsem zadnou
radu k nejakemu HW problemu.
Lepsi je ve spornem pripade oznaceni pouzit, i kdyz pri
spravne volbe nazvu predmetu je to skoro jedno.

--
Lubos Ruckl