a dalsi PIC v prde.. RE: odchazi mi PICy pri IC programovani- HEEELP

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 9 18:31:19 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 9.3.2006:

> - Odvolali se na AN910, kde je na strance 20 do pinu MCLR odpor 470R
> (z RC reset clanku). Ja jsem tam mel diodu tak jak doporucuji v
> ostatnich dokumentech. S diodou (kterou sami jinde doporucuji) muze
> pry dojit k prurazu MCLR diky ESD! Tak bacha na to!

To nejak nechapu, co ma spolecneho ESD s diodou a prurazem MCLR. To
jako bliz nevysvetlili nebo jak?

> - Odvolali se na to, ze ICD2 je urcene pouze pro vyvoj a nemusi to
> vubec utahnout. Mam pouzit MPLAB PM3.

Samozrejme, ze pro produkcni programovani by bylo PM3 logickym
resenim. Ale zase nechapu, co to znamena, ze to ICD2 nemusi utahnout.
Co jako mysli tim "utahnout"?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem