Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 9 15:54:44 CET 2006

gatilo wrote:
> [...]
> jakem stavu ty hradla byly posledniho pul roku.
> Povazuji vsak za vyloucene aby totez zjistil i po te kdy chip bude na
> nekoli sec. vystaven teplote nekoli tisic st. , tedy defakto pretavem v
> cosi nedefinovatelneho.
> No ale mozna se pletu. Jakysi sovetsky clovek jmenem Meresjev dokazal
> nemozne uz pred 65 lety. Je jasne ze soucastny amik musi byt alespon
> 6 krat lepsi.
> Treba takovy neutrinovy otisk stavu tesne pred zapalenim v okolni
> pude, snimany mikrovlnym digitalnim ultrafialovym laserem....
> S tim uz se da prece seriozne pracovat. :))

Ano; a este dodam, ze McGyver snima ten neutrinovy odtlacok niecim co
zostrojil z hodiniek vreckoveho nozika a troch vlasov deda Vseveda.

Samozrejme pretavenie kremika je fajn, problem by mohol byt, ako som
pisal v dalsom, v zabezpeceni, ze k tomu pretaveniu dojde. IMHO ani
mensi konvencny vybuch v blizkosti cipu nie je zarukou na jeho
destrukciu (moze ho jednoducho odhodit), kym to nie je konstrukcne
jednoznacne zabezpecene.

> Ja mel dojem ze tady melo jit o vyvoj toho b**** a ne o zakoupeni v
> trafice na rohu i s prislusnym certifikatem.

Mno ved hovorim o metodike toho vyvoja, nie?

wek