alternativa RS232

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 9 15:13:27 CET 2006

9.3.2006, 15:03:17

Zhrnu-li vase zhrnuti vyjde mi toto:

1)nejjednodusi reseni: hotovy USB modul s digitalnimi vstupy, treba ten Quido,

2)nejlevnejsi reseni: nejaky posuvny register na COMu, treba 4014 plus
trochu el. smeti. Celkove mene nez 10 souc. za mene nez 50KC i s
konektorem, + 1-2hod prace.

3)neni-li COM pak 2) + USB->COM prevodnik made in PRC asi bude
levnejsi nez 1)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz