uz [OT]: alternativa RS232

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 9 14:31:46 CET 2006

2006/3/9, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:

> Neverim; je prilis jednoducha (-> lahko to vie pouzit konkurencia a to
> je zle) a lacna (-> marza je na tom mensia a to je zle).
> Neprekvapilo by ma, napr. keby sa CD/DVD zacalo davat na firewire alebo
> nieco podobne a to aj interne.
>
> wek

To je zrejme nahravka na flame. Nicmene napriklad Sony ma svoje memory
sticky a ze by to byla takova vyhra, to si nemyslim - konkurence
(vcetne Panasonicu) pouziva vetsinou SD karty, nebo compact flashe a
jsou diky tomu mnohem rozsirenejsi. Takze ono mit svoje vlastni reseni
nemusi byt vzdycky plus. Clovek si koupi fotak radsi na SD karty prave
proto, ze kdyz si v budoucnu bude chtit koupit novej, bude rad, ze v
nem bude fungovat stara karta. A nechce bejt vazanej znackou, kterazto
muze mit omezeny vyber. A i Sonacky fotaky pouzivaj standartni
mini-usb konektory stejne jako napr. Canon a dalsi.

Kdyz uz bylo vymysleno SATA coby nahrada IDE, s konektorem, ktery ma
vlastnosti jako FW nebo USB (maly, jednoduchy, malo pinu, hot-plug),
tak nevim, proc by meli zasejc vymejslet neco novyho.

P.K.