Xilinx XC95xxxXL & OSC

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 9 13:44:59 CET 2006

som velmi dobre nepochopil ci 5V oscilator chce prevadzovat s napajanim
3.3V, alebo 5V oscilator na 5V a tlacit to do toho CPLD. To je rozdiel.
V kazdom pripade by som vsetko prevadzkoval na parametroch z datasheetu.
5V oscilator sice moze kmitat na 3.3V, oproti experimentu sa vam zmeni
sa teplota, zataz, napajacie napatie o 0.1V, kapacita na vystupe, neviem
co a kmitat nemusi.
b.