Paypal a eBay

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Březen 9 12:02:00 CET 2006

V pripade platby na uzemi EU plati pravidlo, ze platba v EURO pri metode
SHA ma jednotny poplatek na obou stranach cca 220 Kc. Nase banky toto
nemusi dodrzovat (nejsme jeste v eurozone), ale KB, CS a dalsi to
dobrovolne dodrzuji.
Zeptejte se v sve bance.

Kdysi jsem platil cca 5000Kc v polske mene do Warszawy a poplatky cizi
banky byly cca 1600Kc.
Nyni, kdyz platim z euro uctu na euro ucet, tak to je tech cca 220 Kc

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Thursday, March 09, 2006 11:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: Paypal a eBay

Bohuzel zadna banka mi nikdy nesdelila pres kolik bank to pujde a kolik
to bude stat v pripade platby metodou OUR. Prevod s placenim "jen" do
SRN pri placeni poplatku obou bank ( pripadne bank korespondencnich )
stal na poplatcich kolem 800 Kc. U nekterych byl poplatek treba 12 EUR a
u nekterych 3.5 EUR pro prijem platby ze zahranici. Pokud pujde platba
nekam do exotickych zemi, pripadne do nejake male banky, do ktere to jde
pres dalsi korespondencni banky, tak se ty poplatky mohou jeste navysit.
Banky jaksi nepochopily, ze uz jsme v Evrope, bohuzel stejne jako
spousta inzerujicich na Ebay s jejich naprosto nesmyslne navysenym
postovnym. J. Polivka

Myslel jsem bankovní převod mezi zahraniční a českou bankou. I do zemí
EU je to dost drahé a v podstatě těžko odhadnutelné. eBanka má v ceníku
dost gumová pravidla, kolik to může stát, protože je tam uvedena pevná
cena + jakési náklady, které mohou vzniknout na základě požadavků
zahraniční banky.

Pavel Krafčík

Horký Aleš napsal(a):
> Proc by byla platba platba prevodem nevyhodna? Platil jsem nekolikrat
> do zahranici pomoci PAYPAY (ne PAYPAL) a stalo me to na poplatcich
> 13,00 Kc (6,50 muj ucet -> paypay ucet + 6,50 paypay ucet ->
> zahranici)
>
> Horky Ales

mastercard od ebanky. Pres pay pal se da z ceskych uctu jen platit. Pay
pal zatim neakceptuje prijem plateb. Vim ze to neni vas pripad ale treba
to nekoho zaujme:)

prodavajiciho. Paypal jsem zatim k temto ucelum nepouzil. Provedl jsem
takto mnoho desitek transakci a i kdyz jsem vetsinou posilal penize
predem nestalo se mi ze by mi nekdo neposlal zbozi. Jen jednou jsem mel
namale ale to mi primo z ebay oznamili ze dany uzivatel je nesolventni
jeste predtim nez jsem provedl platbu. Klobouk dolu pred funkcnosti
tohoto systemu

http://www.nod32.cz