Fw: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Březen 9 09:57:38 CET 2006

Obavam sa ze jednoduche zlomenie cd nemusi zabranit jeho precitaniu - zlodej
ma predsa k dispozicii jednotky % HDP...
Spolahlive znicenie cd sa moze previest napr ponorenimm do acetonu - v reale
vodotesna kovova skatulka do ktorej sa disk strci, popr flasticka ktorej
obsah sa na disk vyleje. Tym dojde k nevratnemu poskodeniu nosneho materialu
(makrolon) a aj vrchneho laku (je ńa acetonovej baze). Tym padom je obnazena
citliva dye vrstva ktoru aceton spolahlivo znici. Fungovalo by to aj u
lisovanych cd. - Postup je odskusany.

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Igor Sedlák" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 09, 2006 9:25 AM
Subject: Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

A co na to jít jednoduše ?
Jako klíč může sloužit mini-CD, kam schováte "hodně-bitový" klíč + lib.
další údaje. Dá se nosit klidně v peněžence a nevratně zlikvidovat
jednoduchým zlomením v ruce. Obávám se, že ani s dost vysokým rozpočtem to
pak nepřečtete.
Pro lepší zabezpečení se dají mini-CD vydávat s omezenou platností klíče
(periodicky měnit) a zároveň je možné výsledný klíč vytvářet z několika CD
(XOR). Ztráta jednoho nemůžer ohrozit bezpečnost dat.

Aigor