Re: Fw: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Březen 9 11:36:04 CET 2006

A co jednoducha sucha cesta - vnejsi obal na cd mit polepeny hrubym
brusnym papirem - rekl bych, ze kdyz se s nim parkrat prejede vrchni
strana (kde je ta hlinikova folie), tak na cteni nic nezbyde....

KR