Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 9 11:34:31 CET 2006

Tomáš Hamouz wrote:

> Nebojte, všiml. Ale nic to nemění na faktu že potenciální zájemce o
> data s uvedeným rozpočtem si pravděpodobně zváží která cesta k datům
> bude nejlevnější a nejsnazší (nemusí být oboje totožné). A s dost
> velkou pravděpodobností ten token s hromádkou Mg nebude vůbec
> potřebovat.

No to mozno nie, ale ak by tam ta hromadka Mg nebola tak mozno bude mat
zaujem prave o ten token.
Odkial docerta vsetci tak naisto viete, ze sa najde slabsi clanok nez ta
hardwarova sranda? Nie ste nahodou "ludia z branze"?

wek