Paypal a eBay

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Čtvrtek Březen 9 10:58:40 CET 2006

Myslel jsem bankovní převod mezi zahraniční a českou bankou. I do zemí
EU je to dost drahé a v podstatě těžko odhadnutelné. eBanka má v ceníku
dost gumová pravidla, kolik to může stát, protože je tam uvedena pevná
cena + jakési náklady, které mohou vzniknout na základě požadavků
zahraniční banky.

Pavel Krafčík