Kabelova televize a 6xTV

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Čtvrtek Březen 9 09:40:28 CET 2006

Obecne lze rici ze resitelne to je.
Kazdy vlozeny rozbocovac zhorsi signal asi o 3,5dB tj. právě pozorovatelne zhorseni signalu pokud neni v cinnosti AVC.
K tomuto je treba pricist utlum kabelu. Je treba, pokud je to jen trochu mozne, aby utlum rozbocovace/u/ a kabelu byl od mista vstupu kabelove televize do objektu a televizoru stejny. Pak bych se snazil domluvit s provozovatelem KT, aby mi zvedl trochu uroven na vstupu objektu, ve vasem pripade asi tak 8-9dB. Vetsinou se to resi prepojenim do jineho vystupu vicenasobneho rozbocovace umisteneho na vstupu objektu. Nevim zda bydlite v panelaku ci RD. Tohle je varianta pro panelaky. Zesilovac bych videl az jako posledni moznost.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou