Jaky drat pouzivate na bastl-deskach ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Březen 8 12:40:04 CET 2006

On Wed, 8 Mar 2006, Michal HW wrote:

> Jdu si koupit smaltovanou pánev.

Nemusite. Pred casem jsem o tom cetl nejake pojednani - link tusim
prosel touto konferenci - a z nej vyplynulo ze do teplot cca 200stC
je teflon relativne bezpecny (zabiji jenom andulky) a to je pri peceni
a smazeni asi maximalni teplota ktere dosahujete. Opravdu nebezpecne to
zacne byt pri vyssich teplotach, cim vyssi tim vetsi svinstvo to uvolnuje
okolo 450stC hotovy zabijak.

Vyslo mi z toho ze kdyz nechate prazdnou teflonku na zapnutem varici
a usnete, ze se uz taky nemusite probudit...