Jaky drat pouzivate na bastl-deskach ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Březen 8 10:30:46 CET 2006

Zdravim
Ja jsem chtel pouzit jak v tomto clanku
http://elm-chan.org/docs/wire/wiring_e.html
japonsky kolega popisuje drat s polyuretanovou izolaci, ktery by mel jit
pajet bez odizolovani. Ma ho v nabidce GES viz
http://eos.ges.cz/peosc.asp?menu=rejstrik2&misto=4&hledej=EA35&trihled=EA3500&stav=0&nazev=BRBRBRX3DrátyBRBRBRX4Dráty+měděné+lakovanéBRBRBRX5Dráty+měděné+lakované,+lak+polyuretan,+prodej+po+balení+100g+a+500g&obr=&tpobr=&poznamka=

Sel jsem si pro ten 0,22mm ale bylo mi sdeleno ze ho nedodavaji a ze jen
na objednavku. Prodavacka mi vystavila objednavku s predbeznym terminem
7 tydnu a s dodatkem od ni ze to nejspis bude vic. Takze zatim jen
cekam. Kdyby nekdo vedel kde ho maji na hned tak bych do toho sel, ale
chtel bych prave takovy aby se izolace nemusela stahovat vubec.

Tosa