Jaky drat pouzivate na bastl-deskach ?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 8 08:44:27 CET 2006

At 08:21 8.3.2006 +0100, =?iso-8859-2?Q?Petr_Zbr=E1nek?= wrote:
>Tohle? http://www.kabloelektro.cz/CZ/katalog_sdelov/14.htm
>Na metry a na dobítku asi neprodávají, ¾e :(

Maji tady podnikovou prodejnu, na metry prodavaji urcite, jestli to poslou,
to nevim. Pokud by byl extremni zajem, muzu to koupit/poslat. Ale ja bych
zrovna tenhle drat nedoporucoval, pokud je to to, co si myslim. Ta izolace
je dost tvrda, drat ma "pamet" a blbe se holi. Je fakt, ze ta izolace
neutika pred pajkou. Jinak ja pouzivam rozebrany telefonni kabel - pajet jde
slusne, prurez optimalni a pokud je to takovy ten tlusty kabel do zeme, je v
tom tolik dratku, ze to je zasoba na hodne dlouho.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz