Cim impregnovat/zalit civku proti piskani ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 7 20:40:21 CET 2006

On Tue, 28 Feb 2006, Jirka wrote:

> Nakapejte tam v dostatecnem mnozstvi kyanoakrylat, uspech zarucen.
> Podminkou je, ze musi byt ridky az ultraridky ("vodicka"), tedy nevyhovi
> tubicka za 15 nebo kolik penez z nejblizsiho obchodu ci globsonu, alebrz
> musite poridit modelarsky typ.

Diky za radu. Nakonec jsem sehnal superridke modelarske lepidlo,
nekolikrat jsem to poradne proklapal (je to ale hnusny smrad z toho
kyanokrylatu kdyz se pouzije ve vetsim mnozstvi). Ztvrdlo to na kamen.
Jeste jsem to kolem omatlal silikonem. Piskani to skutecne ztlumilo
vyrazne, bohuzel ne 100% ale co se da delat. Priste mozna vyzkousim tu
radu s polystyrenem rozpustenym v acetonu, ale asi taky neco da to jadro..