Re: Sháním nějaké tlačítko které by nahradilo spoušť fotoaparátu.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 7 11:19:38 CET 2006

Vzpomnel jsem si na paketova tlacitka co se kdysi davala do rozvadecu
apod., takova pruhledna, nejaky MEZ to vyrabel, porad se daji po
bazarech sehnat. Kdyz byly dve jednotky nacvaknute trochu spatne na
sobe (s malou mezirkou) melo to presne funkci dvoustupnoveho tlacitka,
vcetne narustu mechanickeho odporu pred sepnutim druheho kontaktu.
Treba by to slo ubastlit z toho.

Ales Prochaska