OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Březen 7 10:58:30 CET 2006

LG> Pokud tim myslite logicky XOR, pak ma funkcne stejny vyznam operator !=.

Ano, da se tim take nahradit, ale opet se dostavame k tomu ze C je
vylozene nizkourovnovy jazyk. Zkuste si nahradit a a b za nejaky vyraz
a citelnost se znatelne snizuje, zvlaste pro vice operandu.

XOR neni totozna s neekvivalenci, stejne tak pointer neni pole.

LG> Nicmene co jsem ja na C dodnes nepochopil je, proc maji operatory < <= >
LG>   >= == != (tedy porovnani jehoz vysledkem je logicka hodnota) vetsi
LG> prioritu nez & | ^ (tedy binarni operatory). Takze kdyz napisu napr.

(a & 0xff >> b &0xff)

LG> tak to znamena vlastne

(a & (0xff >> b) & 0xff)

LG> tedy binarni AND logickeho vysledku porovnani. Toto jsem proste
LG> nepochopil, nedava mi smysl, proc je priorita techto operatoru serazena
LG> prave takto.

Odpoved treba hledat v legendarnim prispevku do dubnoveho cisla
Computerworldu.

Tomas