OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Březen 7 10:44:45 CET 2006

> Akorat jsem do dneska nepochopil proc neexistuje operator ^^.

Pokud tim myslite logicky XOR, pak ma funkcne stejny vyznam operator !=.

Nicmene co jsem ja na C dodnes nepochopil je, proc maji operatory < <= >
  >= == != (tedy porovnani jehoz vysledkem je logicka hodnota) vetsi
prioritu nez & | ^ (tedy binarni operatory). Takze kdyz napisu napr.

(a & 0xff > b &0xff)

tak to znamena vlastne

(a & (0xff > b) & 0xff)

tedy binarni AND logickeho vysledku porovnani. Toto jsem proste
nepochopil, nedava mi smysl, proc je priorita techto operatoru serazena
prave takto.

Lukas Grepl