Re: Sháním nějaké tlačítko které by nahradilo spoušť fotoaparátu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 7 09:50:11 CET 2006

Třeba to chce jen kvůli tomu, aby eliminoval třes ruky - posadí foťák
na stativ, kouká se na LCD displej, někam namíří, tou dálkovou spouští
namáčkne a když to dobře dopadne (nastane Váš bod "3"), tak domáčkne.

Dá se to ale řešit i samospouští - dám na stativ, namáčknu, když to
dobře dopadne, tak domáčknu, pustím foťák a po nastavené době se to
vyfotí. Třes ruky se nepřenese a po cca 5-ti vteřinách by se měl
ustálit i mírně rozklepanej stativ.

Jinak technické řešení je zřejmě posadit na sebe dvě tlačítka, každé s
jiným odporem.

P.K.