OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Březen 7 09:44:28 CET 2006

Zbytek nebudu komentovat, ale operatorem ^^ myslite co? Povytazeni oboci?
Ne, podle analogii asi spis logicke XOR. No nejspis tvurci
vyhodnotili, ze neni dostatecne casto pouzivane, aby stalo za zanaseni
dalsiho operatoru. Zajiste by si kazdy z nas dokazal vymyslet nekolik
operatoru, ktere zrovna jemu chybi:) (mne by se libily operatory "in
range" a rotace (navic k posuvu))
Marek