OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 6 19:36:13 CET 2006

Ja bych to tak nehrotil. On je vyber jazyka podminen i osobnimi
schopnostmi. Ja napriklad pri programovani delam chyby, tudiz si
nemuzu dovolit psat v Cecku. Naopak programator ktery se pres tyto
zacatecnicke nesnaze prenesl a jiz chyby nedela muze psat v cem chce.
Podobne jako programator ktery neni za boha schopen pochopit pointery
(na skole jsme skutecne par takovych meli) musi programovat v Basicu a
C, Pascal nebo Ada jsou mu navzdy zapovezeny :-)

Ales Prochaska