Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 6 19:32:54 CET 2006

Narazel jsem na ty mezivypocty. Kdyz pocitam prumer, nemusi to nutne
znamenat, ze si udelam pro mezisoucet cislo jehoz rozsah bude odvozeny
z maximalniho ocekavaneho poctu scitancu a jejich rozsahu. Pro
numericke vypocty totiz opravdu staci ta popsana metoda kdy se
mezivysledky nekontroluji. Jenze v realu clovek tech numerickych
vypoctu v programu moc nenadela :-)

Takhle se to ale blbe vysvetluje, vypada to pak slozitejsi nez to je.
Nejlepsi je podivat se do nejakeho realneho zdrojaku nebo si v tom
zkusit neco napsat.

Ales Prochaska