Konektor 230V pro vyssi teplotu

Jirka hwko@centrum.cz
Pondělí Březen 6 19:22:25 CET 2006

Tomas napsal(a):
> V jedne nasi aplikaci nam hodne tepelne trpi standartni pripojovaci konektor
> (stejny jako  220 na PC zdroji ) hledam odolnejsi nahradu .
>
> Dela se jeste neco takoveho jako bylo na REMOSCE ?.Obal krabice ma kolem 70
> stupnu a nedela to tem konektorum dobre.
>
> Zatim jsem nasel vsude jenom temoplasty :(

Polyamid je taky termoplast a pritom, kdyz bude jeste navic plneny
sklem, tak si myslim, ze 70 stupnu pro nej bude jako nic. Prave tato
hmota se casto na konektory pouziva. Hledejte tedy stejny konektor, jako
mate, ale ne Made in PRC, nybrz od seriozniho evropskeho vyrobce se
specifikaci materialu... Napr. nedavno mnou zmineny Bulgin ma teplotni
rozsah prave do 70 stupnu a max. teplotu pinu 120 stupnu (IEC power
connectors, hot condition).

Mimochodem - Remoska mela prece uplne neco jineho, nez PC zdroj. To
chcete resit i za cenu zmeny normy? Stejne si ale myslim, ze se takove
konektory nedelaji.

--
Jirka