Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 6 19:06:58 CET 2006

Pouzivat na zacatku a pak vypnout je jen jedna z moznosti, ta se
pouzije kdyz se zjisti, ze to zdrzuje. Formalne cistsi je priradit
jinou sadu run-time vyjimek a nechat to bezet s range checking i v
ostrem. V praxi se ukazuje, ze to s tim zdrzenim neni tak horke.

Obvykle se to ale nedela tak, ze byste nutne musel definovat rozsahy
mezivypoctu apod., pomoci range se omezi jen promenne (typy) kde vite,
ze na tom zalezi a kde nesmi dojit k manipulaci s chybnou hodnotou.

Jak s touto informaci nalozite zalezi ciste na Vas a Vasi metodce
psani programu, do toho Vam kecat nebudu.

Ales Prochaska

> [...]

> az koncovy vysledek je z tohoto hlediska zajimavy a tam hledam teprve zda
> rozsah byl prekrocen a u mezivypoctu si nastavim promenne stejne v mezich,
> které mi daji maxmmalni moznosti dane matematicke operace.

> Stejne když si to vypnu, tak je tahle cela figura na nic:) a psat s ni
> program, který se muze během casu menit a to i vstupni rozsah a dalsi
> parametry vypoctu je k obeseni, protoze bych musel všechny promenne upravit
> na vstupni rozsahy, mezivypoctove taktez, tohle proste nikam nevede a
> nedivim se, ze s A. Prochazka zminuje, ze se to pouziva jen na zacatku a pak

//  >> UINT16 0 - 65535
//  >>
//  >> Nula je OK, kdyz pretece 65535->65536 tak se mi nastavi carry
//  >> v CPU a je to
//  >>
//  >> UserTyp  0 - 32456
//  >> A jsem v haji, test po kazde operaci, pokud chci testovat, zda doslo k

//  >> preteceni musim resit jako rozdil hranice a hodnoty v takovem typu.