Zosietovanie pocitacov/pristrojov/tlaciarne, prosim o radu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 6 14:56:01 CET 2006

No tak to vam teda neco? No nezavidim:)
-Prevodnik eth-serial existuje celkem bezne. Jina vec je, nakolik pres
ne budou fungovat vase pristroje (viz mnohe diskuze o "bazmecich pro
programovani mcu pres seriovy/paralelni port)
-Prevodnik eth-paralel bych moc ruzove nevidel. Existuji printservery,
ale pochybuju, ze budou zvladat komunikaci tech pristroju (ze stejnych
duvodu, z jakych prakticky neexistuji prevodniky usb-paralel)

Pro "blizke" pristroje by snad bylo resenim dovybavit to PC kartami
serial/paralel a napichat je tam jak jezky... Pro vzdalene by snad
mohlo byt resenim umistit k nim PC a po siti jen tisknout. Pro pristup
na vzdalene PC lze pouzit treba klony VNC - i kdyz teda ja bych z toho
reseni nadseny nebyl...

co se tyce zabezpeceni vuci pristupum "zvenci" bych zvolil variantu
dalsi sitove karty a (fyzicky) oddelene eth site pro tyto
pristroje/prevodniky/pomocne PC. Slo by to resit i bez dodatecne
sitovky, ale s ni to bude jednoduzsi na spravu a nastaveni...

Asi to neni co jste chtel slyset, ale obavam se, ze vase puvodni
predstavy budou stezi realizovatelne....
Hezky den,
Marek