Zosietovanie pocitacov/pristrojov/tlaciarne, prosim o radu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 6 14:24:27 CET 2006

Prevodniky Ethernet/seriovy port existuji, napr. Charon z HW.cz, p.
Poucha jiste takove take ma. Prevodniky Ethernet/paralelni port se
nazyvaji print servery. Ale ty jsou urcety pro pripojeni tiskrany s
paralelnim portem do site.

Martin Hanek