OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Březen 6 14:19:49 CET 2006

Dostatecny vykon? Kdyz mam soft o velikosti 300k a druhy postaveny na
hromade dynamickych knihoven o velikosti 40M?
Pripadne textova databaze 300kB a SQL verze o velikosti 20MB?
K tomu mi prece super procesor s X jadry nepomuze. Je to mnozstvi dat a
prutok dat dnesnimi PC je omezen na radici IDE a pametech.
Optimalizovat je treba, ale ne kod, ale pracovni postupy a ergonomie
programu.
Uvedu napriklad:
1) silenost pro telefony od Nokia a jednoduchy programek (ale dela vse to co
potrebuji) pro spravu telefonu od Mobileaction
2) Hyperterminal a Terminal od Bray
3) Ucetni soft par set zaznamu precislovani/preceneni skladu, bez
klavesovych zkratek. 1000 x klikani na nekolik tlacitek. Jak dlouho mi to
bude trvat den? dva? Kolik vznikne chyb? Pomuze mi sto procesoru v PC?
Urcite ne. Pritom staci povolit import/export dat do dbf/excel  a je to
otazka nekolika minut.

Michal