Re: [ EAGLE ] / Vytvorenie súčiastky - prepoje

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Březen 6 13:23:57 CET 2006

Mě se ty originální nelíbily, takže používám pouze své vlastní knihovny.
Primárně mi vaděj "kulatý obdélníky" místo schem. značek hradel,
že spousta značek se v různých knihovnách liší, mají hrozně veliké
písmo u hodnot a indexů a nepřítomnost koleček okolo tranzistorů.
Je to něco jako s těmi progr. jazyky - pro mě jsou prostě ty orig.
značky hůře čitelné, čímž zvyšují počet chyb a prodlužují délku návrhu.
U jiných lidí to může být i naopak:-)

Když už dělám své značky, nenalezl jsem důvod, proč by se měly lišit
od těch, které kreslím na metrický čtverečkovaný papír. Rozlišení tiskáren
je mi ukradené, neb výsledné čáry mají při 600 DPI šířku tolik px, že mě
soudělnost nezajímá.

Ostatně si ani nejsem zcela jist, že všechny tiskárny mají skutečně celočíselné
DPI. Bude to spíš jako u CCD, kde se sice všude píšou úhlopříčky v palcích,
ale reálné hodnoty vycházejí z velikosti px a ta je zas téměř vždy metrická:-)

Za Ctrl ovšem děkuji, tím mi zmizela jediná komplikace, kterou jsem s úplnou
metrizací měl.

PH

From: "Danhard" <danhard@volny.cz>