OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

MK info@mcu.cz
Pondělí Březen 6 13:23:47 CET 2006

> Lenze, prave kvoli tomu ze tych programov na jednocipy nie je tak vela,
> nikto tu optimalizaciu pisat nebude, inaksie povedane, optimalizacia je
> v hlave programatora.
>
> Takze, znasilnovanie optimalizacie na "velke" platformy nie je treba
> lebo je tam prostriedkov dostatok, a na "male" sa neda lebo nie je cim.
> A kedze to nie je ciernobiele, tak je samozrejme fura vynimiek
> potvrdzujucich pravidlo...
>
> Kedze som tuto debatu o nicom zahajil ja so zamerom poklabosit si, s
> dovolenim by som ju tymto aj ukoncil. Dakujem za ucast a pozornost.

Jano a nezda se Ti to cele trochu ujete :)))) Debata jen a pouze pro tu
debatu:))) Ty proste a jednoduse otevres debatu, ustanovis postulat
postaveny na vode a nasledne to uzavres s tim, ze Te to vlastne ale vubec
nezajima a nebavi :))

S pozdravem
MK