OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

MK info@mcu.cz
Pondělí Březen 6 12:04:39 CET 2006

> Tohle jste pochopil trochu jinak nez jsem to myslel. Zastavam nazor,
> ze nejlepsi optimalizace je dobry navrh, nikoliv ze se zadna
> optimalizace nema delat. Pokud mam na napsani projektu 1000 hodin a
> muzu si vybrat mezi jednoduchym jazykem s vybornou optimalizaci a
> jazykem umoznujicim praci na vyssim stupni abstrakce lec s nevalnou
> optimalizaci, vyberu si to druhe protoze usetrim 100 hodin na ten
> navrh :-)

No a jsme tak, kde jsme byli na zacatku :-))))

Proste pro nektere platformy a nektere tridy uloh tato moznost existuje.
Pohrichu vsak ne vzdy a ne pro vsechny. Michaji se tu nazory tvurcu
"dospelych systemu" a pidi aplikaci. Ja bych opravdu rad pouzil na nekterou
svou pidi/mini/midi aplikaci nejaky jazyk umoznujici vyssi uroven abstrakce,
jenze proste a jednoduse neexistuje, nebo ma prilis omezujicich faktoru pro
realne pouzit.

Tak co mam kurna delat, cekat az ho nekdo, nekdy vytvori a mezitim se mam
jit past? Nebo mam pouzivat to co existuje, umim s tim a mohu s tim
vydelavat na chleb svuj vezdejsi? Nebo jinak, mam se jit venovat tem
"dospelym systemum", kdyz me nezajimaji, neb nemam rad velka stada cvicenych
opic zvanych "junior/senior programer" a hlavne a predevsim jsem potratil
tak 20 let z jejich vyvoje ??????

Ne dekuji, zustanu u sveho verpanku, dal si budu hrat s tim co je dostupne,
obcas si prohlednu nejakou novinku a budu celkem spokojeny. Nejak jsem s
postupem let potratil hodne z touhy pokorit kdejaky vetrny mlyn .)))))

S pozdravem
MK