Re: [ EAGLE ] / Vytvorenie súčiastky - prepoje

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Březen 6 11:56:11 CET 2006

pridej odpor roztec 10mm - R10
Grid 0.1mm nebo 1mm
Prikaz "move R10" a mas ho na gridu
Jeste lze zadat
"move R10" a "(25.3 44) - umisti na presne pozadovanou pozici, nejcasteji to
pouzivam na montazni diry.
Michal
----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 06, 2006 11:20 AM
Subject: Re: [ EAGLE ] / Vytvorenie súčiastky - prepoje

Mě to tedy vychází spíše naopak, ovšem dlužno poznamenat, že si všechny
součástky, značky i pouzdra vytvářím sám.

Ve schematu musím mít takový grid, jaký byl použit při výrobě sch. značek
a jejich vkládání do součástek (v mém případě metrický). Pak to vždy
funguje.

V DPS je ovšem o problém navíc - při vygenerování DPS se mi součástky
objeví vždy na palcovývh pozicích, takže ještě musím použít ULP, který
jejich pozice zarovná. - To by samo o sobě zas tak nevadilo, komplikace
nastane až když chci do hotové DPS přidat další součásky - Po přidání
do schematu se v DPS objeví na palcových pozicích a já nemám žádný
skript, který by uměl zarovnat jen označenou oblast a nezkazil tak
optimalizace spojů, které již byly udělány v jemnějším gridu, než bych rád
použil pro nové součástky.

PH

From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>