OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 6 11:51:09 CET 2006

MK wrote:

> Prominte mi mou neomalenost, ale ono je programovani o poctu radku ???

Ale len pokojne, pokojne...
Je to sice blba metrika, ale mas nieco lepsie? Celkovy straveny
programatorsky cas? Dobre, mozeme aj tak, lenze tam sa zasa blbo
zohladnuju dobre ci zle napisane kniznice, znovupouzity kod atd.

Aj keby sa pocital cas, aj tak je na tom win/x86 najlepsie, podla mna.

Samozrejme, to povodne prehlasenie o "nepotrebnosti" efektivity je treba
chapat v tom kontexte x86 prip. "velkych systemov", s tym urcite bude
suhlasit aj pan Prochaska.

Znova je to jednoducho o poctoch; ak sa ma vyrobit 1e6-1e8 geretov s
jednocipom, tak ak sa usetri dobre napisanym programom 10 centov na
pamati, tak to sa uz oplati.

wek