OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

MK info@mcu.cz
Pondělí Březen 6 11:29:12 CET 2006

> Ale programoval (a psal jsem to v cecku). Jenze na pocet radku vede
> x86 tak 1000:1 a nemyslim, ze je to jen moje osobni skore :-) Takze
> udelame-li vazeny prumer, kde vahou bude pocet radku napsaneho
> softwaru, muzeme byt nejde jinde...

Prominte mi mou neomalenost, ale ono je programovani o poctu radku ??? Ja
jsem si do ted myslel, ze je o necem ponekud jinem .) Programoval jsem a
programuji ruzne platformy od 4b po 64b a s klidem mohu prohlasit, ze pokud
bych mel neco brat jako smerodatne, tak je to ne pocet radku na aplikaci,
ale cas na aplikaci. Ono generovat statisice radku s RAD nastroji neni zase
az tak svetoborne a pri urovni vetsiny soudobych programatoru ani
prekvapujici .( Znam a mohu uvest desitky prikladu, kdy programator byl
schopen vyprodukovat tisice radku na rutiny, ktere se nechaly zoptimalizovat
promyslenym navrhem datovych struktur na zlomky. Jenze to jsme uz nekde
jinde, nez je nejaky stupidni programovaci jazyk, ze. .)))

Fakt je mi lito, ze ten Vas folklor pronikl i mezi programatory jadra a
driveru OS, pak se jiz opravdu nelze nedivit tomu honu po vykonech.

S pozdravem
MK