OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 6 11:03:06 CET 2006

Ale programoval (a psal jsem to v cecku). Jenze na pocet radku vede
x86 tak 1000:1 a nemyslim, ze je to jen moje osobni skore :-) Takze
udelame-li vazeny prumer, kde vahou bude pocet radku napsaneho
softwaru, muzeme byt nejde jinde...

Ales Prochaska