OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 6 10:58:37 CET 2006

MK wrote:

> Rekl bych, ze jste v zivote nemusel programovat nic mensiho ne x86
> platformu. Jinak by jste tuhle zhuverilost nemohl vypustit do sveta. Ja Vam
> opravdu nechci brat iluze, ale svet neni o PC, svet je predevsim o necem
> uplne jinem. Podivejte se na statistiky vyroby a prodeje
> mikroprocesoru/mikrokontroleru. Svete div se, ale ty 16/32/64b se na
> prednich mistech neobjevuji ani nahodou :))))))

Hej, lenze ta 8042 (co je zrejme najvyrabanejsi procesor/jednocip
vsetkych cias, ak sa zarataju vsetky klony vo vsetkych PC cipsetoch) sa
naprogramovala raz (no mozno 3-4x, tolko je asi providerov BIOSov) a
odvtedy sa to len kopiruje.

Mimochodom, videl som firmware do '51tkovej verzie 8042 a poviem Ti,
ano, bolo to len prepisane 1:1 ...

Takze to jadro _programovania_ co sa tyka objemu roboty ostava na tom
x86 vo win.

wek