OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 6 09:59:34 CET 2006

Vy ste si tak pekne pokecali cez vikend, a ja nemozem? Pokusam sa
respektovat autoritu admina, ale hadam mi jedno OT naviac prejde.

MK napisal:

 > A v tomto svete neznam opravdu slusny prekladac Ady, Moduly ci jineho
 > prisne typoveho jazyka ktery by dosahoval efektivnosti
 > sprosteho Cecka.

No a ved o tomto to je. Ja napriklad nepoznam slusny prekladac
akehokolvek jazyka ktory by dosahoval efektivnost sprosteho asembleru.

Bohuzial, v pripade C ktory je mieneny akysi "medzijazyk" ktory chcel
spojit citatelnost vyssieho jazyka s efektivnostou asembleru (a ktory
podla mna spaja necitatelnost(*) asembleru s neefektivnostou vyssieho
jazyka :-) )  , bol tento nejakym nedopatrenim vyhlaseny za plnohodnotny
vyssi jazyk; a MK ako 100% pragmatik to preklada do nasho ludskeho
kazdodenneho jazyka ako "jedina pouzitelna alternativa".

Bohuzial, je to historicky dany fakt s ktorym sa zmierit treba (s
vynimkou zriedkavych pripadov ked sa to da obist - vid napr. tie
aplikacie vyuzivajuce ADA). A berte to tak, ze to hovorim ako clovek,
ktory C z hlbky duse nenavidi.

wek

----
(*) do toho j sa zahrna amoznost lahko urobit chybu uz z akehokolvek dovodu