a dalsi PIC v prde.. RE: odchazi mi PICy pri IC programovani -HEEELP

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 6 09:48:59 CET 2006

Jen jsem nakoukl do katalogu, a vidim ze u MCLR je nejaka poznamka.
Ochranej odpor samozrejme v serii s MCLR, kolik netusim, ma osciloskop, tak
se muze podivat, kolik nebude vadit programovani, zacal bych se 100R.

Danhard
*******

Sleduju to jen okrajove, ale jak to myslite s tim odporem? Mezi Vpp
nohu a zem nebo mezi Vpp a napajeci napeti 13V? Jo a mozna kdybyste
nahodil, kolik asi ten odpor ma byt, tak by to tazateli taky pomohlo.

P.K.