a dalsi PIC v prde.. RE: odchazi mi PICy pri IC programovani - HEEELP

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 6 08:41:09 CET 2006

Dej si do Vpp nejakej ochranej odpor.
V katalogu pisou neco o latchup efektu na MCLR.

Danhard
*******

Hodil jsem dotaz sem jestli se nikdo neprihlasi, ale asi jsem jedinej komu
to nejde :-(
Oba ICD2 programatory na kterych jsem to zkousel maji elektronicky
potenciometr, takze kdyby zblbl software, mohlo z toho teoreticky lezt
vysoke Vpp. Zkusil jsem (na pujcenem programatoru) Vpp zablokovat 13V
zenerkou a za ni jeste dat seriove diodu. Ted to dava Vpp 12.7V (resp.
litaji tam nejake spicky od 11.7V do 13V, ale vic by z toho nemelo
vypadnout). Zaroven jsem predelal napajeni te 74126 z +5V misto z vystupu
Vdd (verim, ze tak je to dobre)..

Zkusil jsem s tim naprogramovat par kusu a asi ctvrtej sel opet do kytek!!!!
Mel jsem zrovna pripojeny osciloskop na Vpp tak pri prvni programovani bylo
Vpp stabilni na tech 12,7V, verifikace OK. Pri dalsim pokusu o programovani
zacalo Vpp prudce padat (evidentne hodne zatizene) a kazde dalsi
programovani uz skoncilo chybou.

Zkusim jeste tech. support microchipu. Zatim asi budu setrit na novy
programator a shanet dobre placene misto co nejdal od elektroniky (libil by
se mi treba hajny).

diky, diky, diky chaos