AT45DB081B

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Březen 5 15:40:04 CET 2006

On Sunday 05 of March 2006 14:51, Radim Hořínek wrote:
> Zdravim diskuzi!
> Ma tady nekdo zkusenosti s pametmi AT45DBxxx? Ja se ji snazim rozchodit,
> ale marne. Nize posilam muj zdrojak. Pripojeni pameti mam spravne, CS mam
> na portu A. Vi tady nekdo, proc mi to nefunguje, prip. mohl by mi poslat
> jeho funkcni kousek zdrojaku? Ke komunikaci pouzivam knihovnu spi.h (viz
> http://ccrma.stanford.edu/courses/250a/docs/avrlib/index.html). Predem
> diky. R.Horinek

Ja jsem se s tim ze zacatku silene s**l ale vysledek je nyni naprosto
excelentni a funguje mi to skvele a rychle. U sebe tady to nemam, ale pokud
se mi jeste pripomenete (nejlepe soukrome) zitra az budu v praci, tak vam
poslu co mam.
V zasade jsou to knihovny z internetu a moje upravy.

Vami poslany uryvek abych pravdu rekl nechapu.
Komunikace ma  vypadat tak, ze CS aktivuju, pak pameti poslu prikaz a pripadne
vymenim nejaka data a pak CS deaktivuju.

Jakub Ladman