Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Březen 5 15:07:31 CET 2006

Ale ja jsem se s tim smiril. Vsak taky nikoho nepresvedcuji, jen
sdeluji, ze existuji jine jazyky ktere podporuji jine metodiky vyvoje
programu. Treba by to nekoho zajimalo.

Jinak s temi kg mate pravdu, tam neni co resit. V okamziku, kdy k tomu
programu pripisete dalsich 99,990 radku ale bude stat za to se nad tou
analyzou znovu zamyslet :-) To je vse co jsem chtel rict, at si kazdy
programuje jak umi, mne je to fuk, ale kdyz uz prispivam do diskuse
tak prezentuju svoje nazory a ne cizi, byt vetsinove. A ze by nazor
uvedeny slovy "jistou logiku to ma" predstavoval kategoricke
tvrzeni... :-)))

Ales Prochaska